Jest praca w starostwie
Władze Starostwa Powiatowego w Biłgoraju poszukują kolejnego pracownika. Tym razem potrzebny jest podinspektor w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa.
Jest praca w Starostwie Powiatowym w Biłgoraju. Starosta biłgorajski Andrzej Szarlip ogłosił konkurs na stanowisko podinspektora w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa. Od kandydata wymagane jest m.in.: wykształcenie wyższe, preferowane: prawo, administracja, doświadczenie zawodowe – co najmniej 5 lat, znajomość odpowiednich przepisów, obsługa komputera. Starosta wyznaczył również wymagania dodatkowe. Są nimi: umiejętność pracy w zespole, systematyczność, staranność, odpowiedzialność, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, umiejętność działania w warunkach stresowych, przy nasilonych kontaktach z interesantami. Mile widziana jest również znajomość języka angielskiego
Do zadań przyszłego pracownika należeć będzie obsługa interesantów oraz systemu informatycznego związanego z rejestracją pojazdów, dokonywanie czynności związanych z rejestracją pojazdów i wydawanie decyzji w tym zakresie, wydawanie tablic rejestracyjnych, nalepek i dokumentów dopuszczających pojazd do ruchu, dokonywanie zmian w opisie pojazdu lub zmian dotyczących właściciela, dokonywanie wyrejestrowania pojazdów i wydawanie decyzji w tym zakresie, prowadzenie korespondencji w zakresie wykonywanych zadań, wykonywanie innych prac zleconych przez kierownika.
Szczegółów konkursu należy szukać na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Biłgoraju.
Kliknij poniżej i zobacz szczegóły konkursu:
PRACA W STAROSTWIE POWIATOWYM – SZCZEGÓŁY KONKURSU
Dodaj szybkie ogłoszenie drobne na naszym portalu:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach, w siedzibie Starostwa lub przesłać pocztą. Termin składania aplikacji upływa 23 grudnia br. o godzinie 9.00. Nie decyduje data stempla pocztowego.
Warto zaznaczyć, że w sierpniu władze Starostwa Powiatowego upubliczniły raport audytu przeprowadzonego w Starostwie i jego jednostkach. Audyt obejmował kilka obszarów. Kontrolowany był m.in. stan kadrowy i organizacyjny powiatu. Pod lupę inspektorów brana była także sytuacja organizacyjna urzędu oraz funkcjonowanie i organizacja pracy. Kontrola objęła także strukturę organizacyjną powiatu i strukturę zatrudnienia w Starostwie Powiatowym. Audytorzy przyjrzeli się również zagadnieniom związanym z zatrudnieniem i kompetencjami kierowniczymi w urzędzie.
Wówczas Starosta Andrzej Szarlip przedstawiał, że co roku zwiększała się liczba pracowników. W 2014 roku było ich 124, w 2016 – 129, w 2018 – 142. Jednak zakres zadań, jakie wykonywało Starostwo w tym czasie, nie uległ zwiększeniu. Wówczas twierdzono, że wydziałem z najliczniejszym zatrudnieniem jest Wydział Komunikacji i Drogownictwa. Pracują tam 22 osoby. W takim Wydziale w Starostwie Powiatowym w Zamościu pracuje 13 osób, w Krasnymstawie – 12, Tomaszowie Lubelskiem – 12.
właśnie 5 lat doświadczenia? bo już kogoś maja…
Jakoś nie widać tam aż tylu osób jak się jest w starostwie. Pewnie większość siedzi na kompie i klepie pasjansa.