- Reklama -

- Reklama -

Dlaczego warto mieć pocztę we własnej domenie?

Obecnie trudno sobie wyobrazić funkcjonowanie bez poczty elektronicznej, szczególnie gdy prowadzi się działalność gospodarczą. Nie wszystkie sprawy można załatwić telefonicznie. Do tego firmową pocztę najlepiej mieć we własnej domenie.

- Reklama -

Komunikacja za pośrednictwem cyfrowych kanałów stała się dziś w biznesie niezastąpiona, konieczna. Codziennie dziesiątki tysięcy przedsiębiorców wysyła i odbiera e-maile od swoich kontrahentów. To najłatwiejszy i najszybszy sposób, żeby załatwić wiele spraw. Taki rodzaj komunikacji sprawdza się również wewnątrz samych firm, gdy kontakt nawiązywany jest między pracownikami. Nawet najmniejsze firmy nie mogą obejść się bez e-maila.

Bezpłatna poczta to duże ryzyko

toyota Yaris

Na rynku można znaleźć bez problemu usługi bezpłatnych kont e-mail i bezpłatnej poczty. W zamian za otrzymywanie reklam można nie wydać nawet złotówki na taką pocztę i być w kontakcie ze swoimi kontrahentami. Problem polega na tym, że w przypadku darmowej poczty nie mamy nad niczym kontroli i jesteśmy zupełnie uzależnieni od dostawcy usług pocztowych. Nie dość, że nasza skrzynka będzie zaśmiecana spamem i reklamami, to jeszcze możemy narazić się na różne awarie. Poza tym wysyłanie biznesowych e-maili z darmowej poczty nie wygląda zbyt profesjonalnie.

Zalety poczty we własnej domenie

Największą zaletą poczty we własnej domenie jest podkreślenie własnego profesjonalizmu. Odbiorca dostaje sygnał, że ma do czynienia z profesjonalną, poważną firmą. Do tego e-mail z własnej domeny ułatwia zapamiętanie naszej osoby przez kontrahenta. Poczta we własnej domenie to potwierdzenie, że nie jesteśmy przypadkową osobą, działamy legalnie, publicznie i nie ma żadnego problemu, żeby się z nami skontaktować. O ile e-maile z darmowych skrzynek pocztowych często trafiają do spamu, o tyle te z firmowych adresów są uważane za bardziej wiarygodne przez systemy antyspamowe.

Dodaj szybkie ogłoszenie drobne na naszym portalu:

Jak uruchomić skrzynkę pocztową we własnej domenie?

Jak w łatwy i szybki sposób uruchomić pocztę we własnej domenie? Na początek trzeba zauważyć, że obecnie prowadzenie biznesu bez własnej strony internetowej to po prostu anachronizm. Dlatego trzeba najpierw uruchomić własną stronę www. To wymaga wykupienia domeny (może być taka sama, jak nazwa firmy, jeśli jest dostępna). Do działania witryn www konieczne są serwery. Dla niedużej strony wystarczy hosting współdzielony. Do uruchomienia prostej witryny wystarczy kreator stron. W tak uruchomionej domenie możemy założyć wiele adresów e-mail w zależności od potrzeby.

Uruchomienie poczty elektronicznej we własnej domenie nie jest procesem skomplikowanym, a przynosi wiele korzyści. Podkreślamy nasz profesjonalizm taką pocztą, a do tego możemy ją lepiej kontrolować.

Dowiedz się więcej na Domeny.pl.

- Reklama -

1 komentarz
  1. Basia mówi

    Ciekawy temat i dlatego chciałabym zapytać o coś z nim związanego. Ostatnio zauważyłam, że interia oferuje możliwość posiadania własnej domeny, poczty itp (jest to związane z całym pakietem dla firm). Czy wiadomo coś więcej na ten temat? Albo czy warto zapoznać się bliżej z ich ofertą?

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.

Nowa Gazeta Biłgorajska nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy.