- Reklama -

Bankowa nagroda jakości dla banku w Księżpolu

Celem konkursu, podobnie jak w latach poprzednich, było wspieranie budowy wysokiej kultury współpracy pomiędzy instytucjami finansowymi a przedsiębiorcami. Przyznawane już od 16 lat nagrody potwierdzają wysoką jakość usług bankowych świadczonych przez laureata, jakim jest BS Księżpol. 

Jeszcze w trakcie trwania konkursu każdy bank po przejściu dwóch etapów weryfikacji otrzymał raport ilościowo i jakościowo oceniający systemy obsługi klientów z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Raport uwzględniał wyniki banku na tle wszystkich uczestników programu, oceniał także promocję oraz informację skierowaną do sektora MSP. Bank z Księżpola wypadł w tym raporcie bardzo dobrze.

Ogłoszenie wyników konkursu i wręczenie nagród laureatom XVII edycji programu „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców – Bankowa Nagroda Jakości” odbyło się podczas Wielkiej Gali programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” 2016 w obecności przedstawicieli kilkuset przedsiębiorstw – właścicieli, prezesów i dyrektorów – laureatów programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”. – Godło Promocyjne XVII edycji programu „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców” wskazuje te instytucje finansowe, które charakteryzują się rzeczowym podejściem do przedsiębiorców i zrozumieniem specyfiki ich problemów, a także te, które dokonały niezbędnego wysiłku, aby wykorzystać pojawiające się możliwości budowy silnych więzi z sektorem MSP zarówno przy wykorzystaniu nowych technologii, jak i efektywnej współpracy zespołowej – mówią organizatorzy konkursu.

Uzyskanie godła promocyjnego stanowi dla każdego banku w Polsce potwierdzenie spełniania wysokich standardów jakości i jest wartością dodaną do oferty produktowej. Ponadto wzmacnia wizerunek banku i buduje zaufanie wśród dotychczasowych i potencjalnych klientów. Laureaci programu będą mieli okazję do przedstawienia oferty i porad eksperckich uczestnikom i laureatom programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”. – Jako organizatorzy obu programów chcemy w ten sposób przyczynić się do budowania profesjonalnych relacji pomiędzy sektorem bankowym i przedsiębiorcami, opartych na wzajemnym zaufaniu i obopólnych korzyściach – dodają. 

- Reklama -

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.

Nowa Gazeta Biłgorajska nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy.