reklama
reklama

Umowa z wykonawcą koncepcji rewitalizacji autodromu podpisana (film)

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Umowa z wykonawcą koncepcji rewitalizacji autodromu podpisana (film) - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Biłgorajskie
reklama

[gallery size="full" bgs_gallery_type="slider" ids="605338,605339,605371,605347,605372,605348,605336,605369,605340,605370,605346,605345,605342,605337,605334,605341,605349,605373"] Andrzej Szarlip, starosta biłgorajski (nagranie audio): [audio mp3="https://gazetabilgoraj.pl/wp-content/uploads/2021/12/Andrzej-Szarlip.mp3"][/audio] Robert Młodziński, architekt (HiM Grupa Projektowa) wykonawca koncepcji modernizacji autodromu (nagranie audio): [audio mp3="https://gazetabilgoraj.pl/wp-content/uploads/2021/12/Robert-Młodziński-wykonawca.mp3"][/audio] Firma HIM wykona projekt toru o nawierzchni asfaltowej i szutrowej do uzyskania homologacji PZM rallycross oraz kartingowej, na potrzeby organizacji wyścigów rallycrossowych i kartingowych a także na potrzeby sportów motorowych: samochodowych oraz motocyklowych. Projekt będzie obejmował również infrastrukturę konieczną m.in. wieżę startową, oświetlenie, sygnalizację, boksy dla zawodników, trybuny z osłonami dźwiękochłonnymi, ogrodzenie, parkingi, obiekty zaplecza.

- Powierzchnia którą dysponuje inwestor spokojnie jest w stanie pomieścić pełnowymiarowy tor kartingowy, który jest w stanie uzyskać homologację zarówno krajową jak i międzynarodową. Mówimy tu o zawodach kartingowych, sportowych. Nie mówimy o jakimś obiekcie na którym odbywają się po prostu treningi, tylko zawody rangi mistrzowskiej. Teren ma też rezerwę na to, żeby wykorzystać go na ośrodek doskonalenia techniki jazdy oraz place manewrowe na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego - mówi Robert Młodziński z Grupy Projektowej HiM. - Powierzchnia około 13 hektarów jest tak naprawdę wystarczająca, by te funkcje pogodzić. Przymierzamy się do trybun, które pomieszczą ok około tysiąc miejsc, ale zobaczymy na ile powierzchnia pozwoli i budżet. Musimy  zmieścić się zarówno z infrastrukturą pod kątem obiektu wyścigowego czyli asfalt, utwardzenia, miejsca parkingowe, niezbędne budynki jak i miejsca dla strefy kibica czyli alejki, trybuny: ziemne, stałe, kryte więc to wszystko będzie w takiej koncepcji,  którą wykonujemy analizowane i dobierane tak, żeby móc jak najwięcej z tego budżetu zrealizować - dodaje. 

red.

reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama