[gallery ids="533380,533381,533382,533383,533384,533385,533386,533387,533388,533389,533390,533391,533392,533393,533394,533395,533396,533397,533398,533399,533400"] Celem spotkania było przybliżenie informacji na temat podnoszenia jakości obsługi w Starostwie Powiatowym, mówiono o reorganizacji pracy, a także zaprezentowano geoportal powiatu biłgorajskiego. Dodatkowo rzecznik prasowy przedstawił nową odsłonę strony WWW Starostwa Powiatowego w Biłgoraju. Dostęp do aktualnej informacji przestrzennej na temat np. danych o gruntach, budynkach, sieci uzbrojenia z terenu powiatu będzie udostępniona na geoportalu, który jest prowadzony przez starostę biłgorajskiego. Mieszkańcy powiatu będą mieli dostęp do tego portalu w trybie publicznym. Geoportal dodatkowo został wzbogacony o moduł Udostępniania materiałów zasobu dla mieszkańców. Będzie możliwość złożenia wniosku o mapę drukowaną lub elektroniczną bądź inne materiały. Geoportal zapewnia całościową obsługę wykonawców prac geodezyjnych oraz kartograficznych. Dzięki temu, wykonawcy będą mogli zgłaszać prace i odbierać materiały z PZGiK bez konieczności odwiedzania urzędu. Geoportal zapewnia również darmowy dostęp do aktualnej ewidencji gruntów oraz mapy numerycznej dla gmin powiatu po podpisaniu umowy. Z tego portalu będzie można także korzystać za pomocą aplikacji mobilnej. Geoportal powiatu biłgorajskiego, przedstawiła z-ca kierownika Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, Anna Żuk: [audio m4a="https://gazetabilgoraj.pl/wp-content/uploads/2020/02/anna-żuk2.m4a"][/audio] Podnoszenia jakości obsługi w Starostwie Powiatowym ma na celu wprowadzenie standardów obsługi klienta w Urzędzie, a co za tym idzie zmiana wizerunku urzędu oraz urzędników. Główną domeną ma być nabranie zaufania do urzędników, którzy będą załatwiać mieszkańcom powiatu biłgorajskiego sprawy administracyjne w profesjonalny sposób. W związku z tym, interesanci będą mogli liczyć na fachową pomoc, zaś praca w miłej atmosferze ułatwi wykonywanie zadań przez urzędników. Zbudowanie pozytywnego wizerunku urzędu będzie komfortowe zarówno dla klientów, jak i dla osób zatrudnionych w urzędzie. O nowej sali interesantów opowiada Starosta Biłgorajski Andrzej Szarlip: [audio m4a="https://gazetabilgoraj.pl/wp-content/uploads/2020/02/szarlip-10sek-mp3cut.net_.m4a"][/audio] Aby polepszyć jakość obsługi interesantów Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, zostały przeprowadzone prace remontowe sali, w której mieści się ten wydział. Należy nadmienić, iż jest to największy wydział Starostwa Powiatowego w Biłgoraju, który liczy obecnie 33 pracowników. Podnoszenie standardu obsługi interesantów odbywa się głównie dzięki usprawnieniu komunikacji wewnętrznej i wydajności informatycznej. Powstanie Sali Obsługi Interesanta, gdzie można będzie uzyskać wszechstronnej informacji w jednym miejscu, jest wynikiem tego, iż wcześniej interesanci w celu uzyskania odpowiedniej informacji byli zmuszeni poszukiwać pracownika w całym wydziale. Zaletami utworzenia takiego miejsca jest przede wszystkim usprawnienie pracy w tym wydziale oraz zwiększenie bezpieczeństwa pracy dzięki ograniczeniu osób, szukających pracowników. Na Sali Obsługi Interesanta znajdować się będzie terminal płatniczy, dzięki któremu interesanci nie będą musieli dokonywać opłat z tytułu pobranych materiałów geodezyjnych w punkcie kasowym lub w odpowiednim banku, lecz na miejscowym WGiGN. Zostanie on zainstalowany w marcu tego roku. Reorganizację pracy WGiGN w Starostwie Powiatowym w Biłgoraju przedstawił kierownik tego wydziału Ireneusz Bulicz: [audio m4a="https://gazetabilgoraj.pl/wp-content/uploads/2020/02/kierownik-4-sek-mp3cut.net_.m4a"][/audio] Dodatkowo zaprezentowano nową odsłonę strony internetowej Starostwa Powiatowego w Biłgoraju. Nastąpiła poprawa funkcjonalności oraz dopracowano nowy szablon graficzny: akcenty wizualne i typograficzne. Ponadto dołączono piękne, krajobrazowe i panoramiczne zdjęcia z powiatu biłgorajskiego. Projekt nowej strony jest zgodny z wymaganiami WCAG oraz w przyszłości przewiduje współpracę z mediami społecznościowymi, takimi jak: Facebook, Instagram czy Twitter.
J.P.
Komentarze (0)