Dzięki precyzyjnym i nowoczesnym algorytmom linki do reklamujących Twoją ofertę reklam będą wyświetlane jedynie internautom, szukającym treści bezpośrednio wiążących się z produktami lub usługami, które oferujesz. W przeciwieństwie do reklamy tradycyjnej, dobrze przygotowana kampania Google Ads trafia więc tylko do osób, które z większym od średniej prawdopodobieństwem mogą zostać Twoimi klientami!
Chcę skorzystać z możliwości reklamy w wyszukiwarce! Jak to zrobić?
Jeśli czujesz się pewnie w temacie marketingu internetowego, możesz sam przygotować kampanię reklamową. Jeśli Twoją specjalnością nie jest reklama w Internecie, tylko rozwijanie Twojej firmy, zawsze możesz zlecić przygotowanie reklam profesjonalistom, zajmującym się marketingiem internetowym. Przedsiębiorstwo, specjalizujące się w reklamowaniu klientów za pomocą spersonalizowanych reklam w wyszukiwarce, to tak zwana agencja SEM.
Jakiego rodzaju działania reklamowe w wyszukiwarce może przeprowadzić dla ciebie profesjonalna agencja SEM?
Rodzaje reklam
1. Sieć wyszukiwania
Umożliwia wyświetlanie przygotowanych przez Ciebie reklam tekstowych w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej świata. Dzięki temu dotrzesz do klientów, którzy rzeczywiście szukają Twoich produktów i usług, wszystkich klientów, bo przecież niemal każdy internauta korzysta z wyszukiwarki.
2. Sieć reklamowa
Doskonałe narzędzie do budowania popularności marki. Sieć reklamowa to strony internetowe, blogi, portale i aplikacje mobilne. Już są ich miliony – a liczba ta ciągle rośnie!
3. Remarketing
Narzędzie, które umożliwia dostosowanie komunikatów reklamowych do osób, które już po odwiedzeniu Twojej strony były zainteresowane zakupem Twoich produktów i usług lub przynajmniej kontaktem.
4. Reklamy wideo
Obraz mówi więcej niż tysiąc słów, a nawet najkrótszy filmik to przecież tysiące obrazów! Twoje wideoreklamy w Internecie mogą potencjalnie dotrzeć do 50% polskich internautów w wieku 18-24 lat. Już tyle osób regularnie korzysta z serwisu wideo!
5. Kampanie na poczcie reklamowej
Gmail to bezsprzecznie najpopularniejszy dostawca usług poczty elektronicznej. Wykorzystaj jego zasoby do prezentacji potencjalnym klientom natywnych komunikatów o Twojej ofercie. Zobaczą je za każdym razem, gdy będą przeglądać e-maile!
Wykorzystanie wszystkich kanałów marketingowych, pozwala skutecznie promować Twoją firmę w Internecie!
[caption id="attachment_572819" align="alignnone" width="1024"]
Diverse People Working and Marketing Concept[/caption]
Komentarze (0)