Wymagania dla kandydatów
Kandydat na stanowisko Sekretarza Gminy musi posiadać wykształcenie wyższe magisterskie oraz spełniać szereg wymagań formalnych. Do kluczowych kryteriów należą m.in. pełna zdolność do czynności prawnych, brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa oraz co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku urzędniczym, w tym dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym. Dodatkowym atutem będzie biegła znajomość obsługi komputera oraz szeroka wiedza z zakresu prawa samorządowego.
Zakres obowiązków
Nowo zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za organizację i nadzorowanie pracy Urzędu Gminy, koordynację spraw administracyjnych, opracowywanie regulaminów i statutów oraz nadzorowanie przestrzegania obowiązujących przepisów prawa. Do jej zadań należeć będzie także reprezentowanie Wójta w określonych sytuacjach, a także prowadzenie rejestru zarządzeń i postanowień.
Warunki zatrudnienia
Przewidywana forma zatrudnienia to umowa o pracę na czas określony, z możliwością przedłużenia. Praca odbywać się będzie w wymiarze 1/2 etatu w Urzędzie Gminy Potok Górny. Kandydat powinien być przygotowany na pracę biurową przy monitorze ekranowym oraz obsługę interesantów w zmiennym tempie pracy.
Proces rekrutacji
Nabór na stanowisko będzie przebiegał dwuetapowo. Pierwszy etap obejmie ocenę formalną zgłoszonych ofert, natomiast drugi etap przewiduje rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi kandydatami. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Potok Górny.
Dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Potok Górny lub przesyłać pocztą na adres instytucji. Szczegółowe informacje dotyczące naboru dostępne są na stronie internetowej Urzędu Gminy.
Osoby zainteresowane mogą składać swoje aplikacje do 24 marca 2025 roku.
Komentarze (0)