We wtorek, 14 października, Zespół Szkół Specjalnych w Biłgoraju obchodził Dzień Edukacji Narodowej, który był pełen radości i wzruszeń. To szczególny moment, w którym cała społeczność szkolna miała okazję wyrazić swoją wdzięczność nauczycielom, wychowawcom oraz wszystkim pracownikom szkoły za ich nieoceniony wkład w codzienną pracę z uczniami.
W uroczystości udział wzięli Andrzej Szarlip, Starosta Biłgorajski, oraz Marta Marchewka Skurzak, Kierownik Wydziału Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki, którzy osobiście wręczyli nauczycielom nagrody jako wyraz uznania za ich trud, cierpliwość i zaangażowanie w procesie edukacyjnym. Był to moment pełen emocji, w którym podkreślono, jak ważną rolę odgrywają nauczyciele w kształtowaniu przyszłości swoich wychowanków.
„Dziękujemy wszystkim nauczycielom za ich codzienną pracę, dzięki której uczniowie mogą rozwijać swoje talenty, odkrywać pasje i wierzyć w siebie” – mówił Andrzej Szarlip, składając gratulacje i wyrazy uznania.
Podczas uroczystego apelu nie zabrakło również występów wychowanków szkoły, którzy swoimi występami muzycznymi i artystycznymi dostarczyli wszystkim zgromadzonym wielu wzruszeń. Przez cały dzień towarzyszyła atmosfera serdeczności, uśmiechów i ciepłych słów, które podkreślały szczególny charakter tego dnia.
Z okazji Dnia Nauczyciela, życzenia dla pedagogów były pełne uznania za ich nieustającą pasję, poświęcenie i profesjonalizm. „Życzymy wszystkim nauczycielom dużo zdrowia, satysfakcji z pracy, nieustającej pasji i mnóstwa powodów do dumy każdego dnia” – zakończono uroczystość.
Obchody Dnia Edukacji Narodowej w Zespole Szkół Specjalnych w Biłgoraju to piękna okazja do podziękowań i refleksji nad tym, jak wielki wpływ na życie młodych ludzi mają nauczyciele.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.