Stanowisko ds. wymiarów podatków
Wymagane jest wykształcenie wyższe. A także:
- znajomość podstawowych przepisów prawnych w zakresie: ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, o podatkach i opłatach lokalnych, o podatku rolnym i leśnym.
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- umiejętność obsługi komputera.
- dobry stan zdrowia.
- staż pracy co najmniej 6 miesięcy w samorządzie.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie spraw podatków i opłat lokalnych zakresie wymiaru podatku : rolnego, leśnego od nieruchomości.
- współpraca z ewidencją gruntów, ewidencją ludności oraz innymi jednostkami w toku prowadzonego postępowania administracyjnego.
- przygotowywanie decyzji wymiarowych i innych dotyczących podatków.
- przygotowywanie projektów uchwał w zakresie podatków i opłat lokalnych.
- przygotowywanie zaświadczeń w sprawach podatków i opłat oraz o stanie majątkowym.
- prowadzenie spraw związanych z pomocą publiczną de minimis (w tym sporządzanie sprawozdań, wydawanie zaświadczeń).
Stanowisko ds. księgowości budżetowej
Wymagane wykształcenie wykształcenie wyższe ekonomiczne lub inne wyższe z podyplomowym o profilu ekonomicznym.
Wymagania związane ze stanowiskiem:
- znajomość podstawowych przepisów prawnych w zakresie: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego.
- niekaralność za przestępstwa umyślne.
- umiejętność obsługi komputera.
- dobry stan zdrowia.
- staż pracy co najmniej 6 miesięcy w księgowości.
Zakres obowiązków:
-bieżące księgowanie techniką komputerową wszystkich dowodów w dzienniku głównym i na kontach analitycznych wraz z uzgodnieniami miesięcznymi.
- księgowanie kont pomocniczych.
- sporządzanie sprawozdań miesięcznych z wykonania wydatków Urzędu Gminy oraz sprawozdań statystycznych z zakresu wynagrodzeń.
- prowadzenie ewidencji i księgowości w zakresie wydatków inwestycyjnych.
- księgowania wydatków z funduszu sołeckiego.
- prowadzenie ewidencji wydatków strukturalnych i sporządzanie sprawozdań w tym zakresie.
- nanoszenie planu dochodów i wydatków oraz ich zmian w ciągu roku do ewidencji urzędu.
- prowadzenie dokumentacji wypłat z tytułu wynagrodzeń pracowników oraz osób zatrudnionych na umowach zlecenia i o dzieło.
- powadzenie dokumentacji zasiłków ZUS oraz dotyczącej zgłoszenia i wyrejestrowania osób zatrudnionych na umowach zlecenia i o dzieło.
- prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym.
- prowadzenie dokumentacji związanej z funduszem socjalnym.
- prowadzenie rozliczeń z Powiatowym Urzędem Pracy z tytułu zatrudnienia w ramach robót publicznych, interwencyjnych i staży absolwenckich,
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem pracowników.
- sporządzanie list wypłat dla sołtysów, radnych i innych członków komisji.
Stanowisko ds. gospodarki odpadami
Wymagane wykształcenie wyższe.
Wymagania związane ze stanowiskiem:
- znajomość podstawowych przepisów prawnych w zakresie: ustawy o ochronie środowiska , ustawy o odpadach, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego.
- niekaralność za przestępstwa umyślne.
- umiejętność obsługi komputera.
- dobry stan zdrowia.
- staż pracy co najmniej 1 rok w samorządzie.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami,
- dokonywanie wymiaru i poboru opłat za odpady,
- przygotowywanie decyzji określających wysokość opłat za odpady,
- przygotowywanie projektów uchwał dotyczących opłat za odpady,
- prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów wykonawczych,
- sporządzanie sprawozdań dotyczących odpadów.
- prowadzenie rejestru wymiarowego oraz księgowanie wpłat.
Wymagane dokumenty (na wszystkie trzy stanowiska):
1) List motywacyjny oraz oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
2) Życiorys – CV.
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa, zaświadczenia o zatrudnieniu - jeżeli posiada) poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy.
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom, świadectwo szkolne).
6) Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
7) Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska.
8) Oświadczenie kandydata : - o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - że nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
9) Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.
10) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- jeżeli kandydat jest osobą niepełnosprawną.
11) Inne dokumenty jeżeli posiada (np. referencje).Dokumenty o których mowa w pkt 3 ust. 4), 5), 6), poświadczone za zgodnośćz oryginałem przez kandydata.
Miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty należy składać lub przesłać w terminie do dnia 01 marca 2016r. do godz. 15-ej. pod adres : Urząd Gminy, 23-423 Potok Górny 116. w zaklejonych kopertach z dopiskiem : "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. wymiaru podatków/ ds. gospodarki odpadami/ ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy w Potoku Górnym "
Komentarze (0)