- Zgłosiła się do nas 59 – latka, która została oszukana. Kobieta otrzymała wiadomość za pośrednictwem komunikatora od osoby podającej się za jej córkę. Z treści wiadomości wynikało, że „córce” zepsuł się telefon i pilnie potrzebuje pieniędzy na opłacenie nowego urządzenia. Ponieważ ma problemy z zalogowaniem się do aplikacji bankowej prosi o pilny przelew. 59 – latka sądząc, że pomaga córce wykonała przelew na wskazane konto tracąc tym samym 2 000 złotych. Kiedy następnego dnia rozmawiała z córką okazało się, że padła ofiarą oszustwa - informuje KPP w Biłgoraju. Przypominamy, ta forma oszustwa jest coraz bardziej popularna. Zwykła wiadomość też może być próbą wyłudzenia pieniędzy. Oszuści podszywają się pod naszych bliskich lub znajomych i proszą o przelanie pieniędzy na zakup towaru lub podanie kodu BLIK. Zanim zdecydujemy się pomóc postarajmy się skontaktować z osobą, która się do nas zwraca i potwierdzić czy faktycznie jest w potrzebie.
"Córka" załatwiła mieszkankę powiatu biłgorajskiego
Opublikowano:
Autor:
reklama
Przeczytaj również:
Wiadomości Biłgorajskie- Zgłosiła się do nas 59 – latka, która została oszukana. Kobieta otrzymała wiadomość za pośrednictwem komunikatora od osoby podającej się za jej córkę. Z treści wiadomości wynikało, że „córce” zepsuł się telefon i pilnie potrzebuje pieniędzy na opłacenie nowego urządzenia. Ponieważ ma problemy z za
reklama
reklama
reklama
reklama
Polecane artykuły:
wróć na stronę główną
ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.
e-mail
hasło
Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE
reklama
reklama
Komentarze (0)