- Reklama -

- Reklama -

W planach budowa obwodnicy

Frampol leży na trasie niezwykle ruchliwej drogi wojewódzkiej nr 835. Przez miasteczko ciągle przejeżdżają samochody ciężarowe, powodując zagrożenie dla mieszkańców.

- Reklama -

Jest nadzieja na budowę obwodnicy Frampola. Przez miejscowość biegnie jedna z najbardziej ruchliwych i najdłuższych dróg wojewódzkich w Polsce, droga nr 835 Lublin – Grabownica Starzeńska.

O planach budowy obwodnicy Frampola podczas jednej z sesji Rady Miejskiej mówił Michał Mulawa, wicemarszałek województwa lubelskiego. Podkreślił, że droga wojewódzka biegnąca przez Frampol ma bardzo duże natężenie ruchu. Władze województwa planują budowę obwodnicy miasteczka. – W strategii województwa lubelskiego chcemy zapisać budowę obwodnicy Frampola. Ona będzie na liście budowy obwodnic do 2030 roku. Nie jestem w  stanie określić, kiedy środki finansowe znajdą się na nią – mówił. Dodał, że wówczas Frampol byłby otoczony dwiema obwodnicami.
Mulawa wybory do 05.04.2024

- Reklama -

2 Komentarze
  1. satyr mówi

    A ten Frampol to pepek swiata jest i tylko on obwodnicy potrzebuje. inne miesciny i grajdolki juz nie. nawet w tej zapyziałej okolicy biłgorajca. Tylko frampol zasługuje na to by miec plany na obwodnice. bo to tylko plany sa a co bedzie i kiedy to hoho. mozna by rzec. Sa inne potrzeby które nie sa ani pilniejsze ani wazniejsze ale tez sa. Chodzi o bezpieczenstwo. p[rosze bardzo chodniki we wszyskich miejscowosciach. Nie ma abyc powinny. Gdzie sa. jesli samorzadu nie stac nawet na budowe kilometra czy dwóch chodnika to co to za samorzad. co to za jednostka która na wszysko musi sie starac o pieniadze spoza. Sama nic nie robi i nic nie zrobi. tak lepiej. jest zalezna od widzimisie tych na górze. nam np trzeba pieniedzy na chodniki a tutaj daja na lampy led. I co chodnika nie ma ale lamy sa. I kolejny sukces. nam trzeba na droge ale daja na piece w programie czyste powietrze, I co efekt jest taki ze drogi nie ma a piece sa. Tylkoze stoja w magazynie bo ich nikt nie chciał. kazały sie za drogie w utrzymaniu. Nie tylko w zakupie ale w utrzymaniu i exploatacji. najewiecej kosztował ten pelet po 1 tys zł za tone. i stoja sobie teraz gdzies i rdzewieja. tak to wyglada tylko na małym odcinku. W wiekszej skali marnotrastwo głupota i co tam chcecie wystepuje w wikszej skali. nie ma pomyslunku nie ma wspołdziałania nie ma nic. kazdy powiat kazda gmina powinna dostac na to na co najbardziej potrzebije. a nie brac to co daja czy trzeba czy nie. Albo bic sie o solary fotovoltaike , lampy skąłdac wnioski i nie dostac nic. a jesli juz to jakies marne grosze zeby geby mieli pozatykane. Co to sie dzieje z tym krajem. Co sie dzieje z ludzmi ze tak zgłupieli i dla jakichs mrzonek odgornych gotowi sa na wszysko. jestesmy biedni bop jestesmy gluipi. tak kiedys mówili i to nam zostało.

  2. Czytelnik mówi

    Prosta sprawa wystarczy na drodze od Biłgoraja na wysokości stacji paliw albo i wcześniej zrobić rondo i później na północny – wschód pociągnąć asfalt do drogi krajowej (nowej obwodnicy wschód – zachód) to będzie ze 2 km max. I po problemie. Ale to tylko myślenie zwykłego człowieka, urzędnicy i „projektanci” wiedzą lepiej i wiecej, żeby to było bardziej skomplikowane i kosztowało.

Odpowiedz na 1 |
Anuluj odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.

Nowa Gazeta Biłgorajska nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy.