Starostwo szuka pracownika
Inspektor do spraw techniczno-kancelaryjnych potrzebny od zaraz. Starostwo Powiatowe w Biłgoraju ogłosiło konkurs na to stanowisko.
Kandydaci na to stanowisko mają czas na złożenie dokumentów do 2 września. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Biłgoraju.
Na przyszłego inspektora czeka praca administracyjno-biurowa w budynku Starostwa Powiatowego w Biłgoraju. Będzie to praca pod presją czasu, której towarzyszy stres wynikający z częstych kontaktów z pracownikami oraz klientami.
Jakie są wymagania wobec kandydatów? Muszą oni posiadać wykształcenie wyższe magisterskie, staż pracy – minimum 3 lata, w tym w obsłudze sekretariatu w administracji publicznej – minimum 12 miesięcy. Ważna jest znajomość przepisów prawa w zakresie koniecznym do należytego wykonywania zadań na aplikowanym stanowisku.
Do zadań pracownika będzie należała obsługa sekretariatu starosty: prowadzenie ewidencji wpływającej korespondencji, wyjść prywatnych i służbowych pracowników, rejestrów zaświadczeń, delegacji służbowych itp; przyjmowanie ofert konkursowych, przetargowych i wydawanie osobom upoważnionym; odbieranie i rozsyłanie poczty elektronicznej; odbieranie poczty elektronicznej z profilu ePUAP; wydawanie korespondencji osobom upoważnionym; wykonywanie innych zadań zleconych przez starostę.
To po co co tydzień kogoś zwolnienia w starostwie skoro zatrudnia nowe osoby