Sieć sklepów uderza w biznesmena z Biłgoraja
Sieć sklepów Żabka rezygnuje ze współpracy ze spółkami Janusza Palikota. Trwa wyprzedaż ostatnich produktów z wytwórni należącej do pochodzącego z Biłgoraja biznesmena- poinformował serwis branżowy wiadomoscihandlowe.pl. W sklepach nie będzie już Buha, Okowity, czy Wyjebongo.
Przypomnijmy, Grupę Manufaktura Piwa Wódki i Wina (MPWiW) tworzy 10 spółek. Prezesem grupy jest były polityk. MPWiW ma problem z płynnością finansową i zwróciła się do sądu o uruchomienie postępowania układowego. Wniosek jednak odrzucono. Teraz dochodzi kolejny cios.
– Od kilku miesięcy nie nabywamy produktów od spółek powiązanych z Januszem Palikotem. W części sklepów obecne są jeszcze produkty skierowane do wyprzedaży – podało portalowi wiadomoscihandlowe.pl biuro prasowe Żabka Polska.
i słusznie tego osobnika omijać szerokim łukiem
Problemem „Polski uśmiechniętej” jest dziś kompletna niezdolność do budowania dużych narracji zdolnych inspirować wyborców. Na drodze do ich budowania stoi sam Donald Tusk – mistrz, ale też więzień polityki anachronicznej opartej nie o śmiałe wizje, ale o polityczny PR Jak nie wierzycie, to spójrzcie na ulubiony sposób działania Tuska od czasu przejęcia władzy w grudniu ubiegłego roku. Jako pierwsze na celownik nowej władzy idą media publiczne. To one muszą być jak najszybciej odzyskane. Nie żadne tam spółki skarbu, nie decydujące o miliardach urzędy centralne albo regulacyjne . Nie UKE, nie URE, nie UOKiK, ani nawet nie PFR. Tusk wysyła swoich najbardziej bezwzględnych cyngli (ministrowie Sienkiewicz i Kierwiński) do telewizji, radia i do agencji prasowej.Dlaczego? Bo to na mediach Tusk zamierza oprzeć stabilność swojej władzy. To przez te media (plus oczywiście sprzyjające media prywatne) zamierza rządzić. To przy pomocy tych narzędzi rezonować ma jego komunikacja. Robiona oczywiście w dzisiejszych czasach głównie przez media społecznościowe. I tak to właśnie od grudnia wygląda. Nie inaczej.