Moto Tech

- Reklama -

OK, Google. Przedstawiamy najważniejsze informacje na temat asystenta głosowego.

Już kilkanaście miesięcy temu było wiadomo, że rok 2020 przyniesie małą rewolucję w działaniu wyszukiwarki Google. Aktualizacja algorytmu Bert, rosnąca popularność mobilnych wyszukiwań oraz przede wszystkim usługa Voice Search. To właśnie nad ostatnią nowością warto spędzić nieco więcej czasu. Asystent głosowy stanowi olbrzymie ułatwienie dla użytkownika oraz duże wyzwanie dla agencji marketingowych, które obsługują Klientów biznesowych. Oto komplet najważniejszych informacji na temat Google Voice Search. Musisz o nich wiedzieć!

Teraz to mowa jest złotem! Google Voice Search oferuje szybkie i proste wyszukiwanie

Na samym początku warto powiedzieć, czym tak właściwie jest usługa Google Voice Search oraz dlaczego dopiero teraz cieszy się ona rosnącą popularnością. Asystent głosowy obsługiwany przez amerykańskiego giganta umożliwia korzystanie z wyszukiwarki za pomocą mowy. To bardzo duże ułatwienie, zwłaszcza dla użytkowników smartfonów czy tabletów, a takich z miesiąca na miesiąc jest coraz więcej. Voice Search jest bajecznie prosty i przede wszystkim błyskawiczny w obsłudze. Od 2020 roku wyszukiwanie głosem ma bezpośrednie przełożenie na skuteczne pozycjonowanie stron internetowych. SEO już wcześniej musiało dostosować się do indexu Mobile First. Google Voice Search to kolejne wyzwanie. Tym bardziej dla doświadczonych agencji marketingowych, do których należy firma Afterweb. Liczba potencjalnych Klientów decydujących się na nowoczesne wyszukiwanie z pewnością będzie rosła. Zaspokajanie ich potrzeb okazuje się więc reklamowym sukcesem dla przedsiębiorców.

 

Najpierw index Mobile First, teraz Voice Search. Google robi ukłon w stronę smartfonowców

- Reklama -

Pozycjonowanie pod wyszukiwanie głosowe to absolutna nowość na rynku marketingowym. Takie praktyki SEO są jednak wymagane w przypadku przedsiębiorców, dla których istotna jest pozycja w zestawieniu tworzonym przez Google. Wyszukiwarka docenia portale reagujące na najnowsze zmiany. Tak było w przypadku indexu Mobile First i tak z całą pewnością będzie przy głosowym asystencie. Jego rosnąca popularność to wypadkowa powszechności smartfonów i tabletów. Wielu specjalistów szacuje, że mobilne wyszukiwania stanowią dzisiaj połowę całościowego wyniku. To zmusza do wielu zmian, zwłaszcza właścicieli stron internetowych oraz firm, które zajmują się ich pozycjonowaniem. W Google Voice Search zauważa się trend na krótkie frazy. Zawierają one także człon geolokalizacyjny. Lokalne pozycjonowanie na konkretne miejscowości, np. Warszawa również warto uwzględnić przy takim SEO.

- Reklama -

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.

Nowa Gazeta Biłgorajska nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy.