- Reklama -

- Reklama -

Koncertu w Biłgoraju nie będzie? – Z nikim się nie umawiałem na koncert disco polo! – grzmi dyrektor BCK

Coraz ciekawiej robi się wokół pikniku charytatywnego, w ramach którego 2. czerwca ma odbyć się koncert disco polo na placu BCK w Biłgoraju. - Tam mają być dmuchańce, ja nie wiem jak będą zasilane, czyim prądem. Tam mają być konie, ja nie wiem po czym te konie będą chodziły, po tych kablach? Nie wiem nic! Nie wiem kto zapewni bezpieczeństwo. I w takim porządku ja się dziś dowiaduje, że jest w Biłgoraju wielki koncert disco polo - załamuje ręce dyrektor BCK. A co na to burmistrz?

- Reklama -

W całym mieście aż huczy o premierowym  i, bądz co bądz kontrowersyjnym,  koncercie disco polo, który ma odbyć się w ramach charytatywnego pikniku dla Igi Pawelec i Maciusia Lejba.

 

 

Sprawą imprezy zainteresowali się miejscy radni na wczorajszej sesji:

 

urząd MArszałkowski projekt

 

-Proszę o wyjaśnienie zamieszania z imprezą plenerową przy BCK  reklamowaną przez miejscowe portale, która ma się odbyć  2. czerwca. Bo te informacje są niespójne. Czy tam impreza będzie, czy nie? Dobrze jakbyśmy wiedzieli, bo nie do końca wiemy o co chodzi mówił podczas sesji radny Jarosław Bondyra

 

 

O koncercie pisaliśmy tutaj: https://gazetabilgoraj.pl/gwiazdy-disco-polo-przejmuja-bilgoraj-bedzie-koncert/

 

Dyrektor BCK: o koncercie disco polo dowiedziałem się z portali

 

 

Dodaj szybkie ogłoszenie drobne na naszym portalu:

Stanisław Kowalczyk, dyrektor BCK przyznał, że o imprezie organizowanej na terenie, za który odpowiada, dowiedział się z mediów:

 

 

-Dzisiaj rano z wielkim zdziwieniem przeczytałem na portalach społecznościowych, że BCK jest organizatorem wielkiego koncertu disco polo. Ani z nikim się  nie umawiałem na koncert disco polo, ani nie udostępniałem placu, ani nie użyczałem. Więc zaskoczenie tym większe, zwłaszcza, że okazało się, że mają być jakieś…konie. Przyznam, że byłem zdziwiony, później zły, a później poczułem trochę ulgę, bo jeszcze się okazało, że mogą się pojawić jakieś walki MMA, zapasy w błocie, albo miss mokrego podkoszulkamówił Kowalczyk do radnych 

 

 

 

Dyrektor podkreślał, że przy organizowaniu tej  imprezy panuje totalna ignorancja:

 

 

-Impreza jest  w słusznym celu, charytatywna , dla ratowania zdrowia i życia dwójki dzieci. Natomiast sposób organizacji tej imprezy jest wręcz podręcznikowo fatalny – mówił bez ogródek Kowalczyk

 

 

Dyrektor wyjaśnił, że 15 maja wpłynęło do niego  pismo w imieniu Zarządu Stowarzyszenia Rozwoju Gminy Biszcza z prośbą o  organizację pikniku charytatywnego na rzecz dwójki dzieci z BIłgoraja podpisane przez osobę, która formalnie w żaden sposób nie jest związana ze Stowarzyszeniem.

 

 

 

-Myślę, że pan burmistrz też został wprowadzony w błąd przez osoby, które  mówiły, że wszystko jest dopiętesugeruje dyrektor.

 

Kowalczyk twierdzi, że wystąpił do stowarzyszenia o ponowne złożrnie wniosku, podpisane przez upoważnione osoby i wyjaśnienia. Wielokrotnie podkreślał, że przy organizacji tego typu imprezy  kluczowe są kwestie bezpieczeństwa.

 

Dyrektor przyznał, że był umówiony na spotkanie z wiceprezes stowarzyszenia Rozwoju Gminy Biszcza na 23 maja podczas gdy… 22 maja pojawiły się  plakaty.

 

-Są plakaty, zespoły, które później się kłócą ze sobą-  ten będzie, tego nie będzie, ten się obraził…zauważa Kowalczyk

 

O zespołach, które mają wystąpić i które się obrażają, pisaliśmy TUTAJ

Gdzie te konie będą chodziły? Po kablach?

 

 

Kowalczyk zapewnia, że jest gotowy organizować imprezy charytatywne, ale w pełnym porozumieniu i współpracy wszystkich partnerów. Tymczasem jest on odcięty od informacji, co jest planowane na terenie, za który odpowiada:

 

 

-Tam mają być dmuchańce, ja nie wiem jak będą zasilane, czyim prądem, tam mają być konie, ja nie wiem po czym te konie będą chodziły, po tych kablach? Nie wiem nic! Nie wiem kto zapewni bezpieczeństwo. I w takim porządku ja się dziś dowiaduje, że jest w Biłgoraju wielki koncert disco polo. O imprezie charytatywnej już się nie mówi, jest koncert disco pologrzmi dyrektor.

 

 

 

-Imprezę charytatywną zrobimy w każdym momencie z każdym partnerem, nawet sami, ale musi być uzgodniona ze wszystkimi parterami. Nie można narzucać komuś takich warunków, że my mamy wykonać nawet coś, co jest niezgodne z prawem -dodaje Kowalczyk

 

 

 

 

Pewnych uzgodnień z pewnością zabrakło, bo na plakatach promujących wydarzenie jako partnerzy wymienieni są Burmistrz Miasta czy powiat biłgorajski, ale nie ma Biłgorajskiego Centrum Kultury, które jest gospodarzem terenu.

 

 

-Taką działalnością możemy zohydzić nawet najszczytniejszą inicjatywę. Jeśli chcemy robić imprezę charytatywną, to zróbmy to tak, żeby to była impreza zgodna z prawem, bezpieczna, żebyśmy za chwile nie musieli robić kolejnych imprez pomagającym tym dzieciom, które będą poszkodowane w ramach tej imprezy – grzmi Kowalczyk.

 

 

Burmistrz: Proszę uczynić wszystko, by to działało

 

 

Dyrektor wyjaśnił, że decyzję podejmie dziś (23 maja)  po rozmowie z wiceprezes Stowarzyszenia Rozwoju Gminy Biszcza.

 

 

 

 

-Jeśli dostanę wszystkie zawiadomienia, będę się zastanawiał, jeśli nie, to jest łamanie prawa, a ja prawa łamać nie zamierzam – skwitował

 

Burmistrz Gleń dopytywał o spotkanie z organizatorką  i apelował o informowanie o jego przebiegu. Prosił, by dyrektor pomógł organizatorom:

 

-Jeśli to jest możliwe i ma ręcę i nogi, proszę uczynić wszystko, żeby to działało. Jeżeli  pani się pospieszyła i są niejasności, to również trzeba to rozwiązać…- mówił burmistrz Gleń

 

 

 

-Myślę, że ktoś wykorzystuje pana empatię… zaczął dyrektor, ale burmistrz poprosił o zakończenie tematu.

 

tu Gleń przerwał i prosił o zakończenie tematu.

 

 

Foto: Piotr Kowalczyk

 

- Reklama -

34 Komentarze
  1. Marek mówi

    teatrzyk na sesji nawet wam wyszedł panie Bondyra i panie Kowalczyk
    lepiej niż nic nie mówcie bo to aż wstyd

  2. Jan mówi

    panie dyrektorze BCK
    do roboty
    czas zacząć coś robić!!!
    poezja śpiewana pana Rosłana to za mało !!!

  3. Baca mówi

    Ja jestem zaskoczony dyskusją i nieporadnością w organizacji jednego koncertu a gdzie dyskusja o szpitalu i leczeniu w owym Biłgoraju. Wstyd na całą Polskę gorzej niż w średniowieczu i to od dawna o tym mówi się w każdym domu w Biłgoraju i powiecie.

  4. BACG mówi

    Ciekawa sytuacja. Albo ktoś chce wsadzić burmistrza na minę, albo to spektakl aby pozbyć się władz BCK. A pewnie to i to.

    W Biłgoraju dużego koncertu disco polo nie bylo dawno, a ta muzyka co by nie mówic ma ogrom fanów w okolicy (ja też lubie disco polo na imprezach). Biorac po uwage termin (prawie letnia niedziela) i brak imprez dla młodzieży w mieście i okolicy należy się spodziewać prawdziwych tłumów, mysle, ze przy dobrej promocji to kilka tysięcy minimum.

    Tak się składa, że impreza powyżej 999 uczestników to już impreza masowa. Taka impreza to już nie piknik parafianlny dla 100 osób i są dość szczegółowe wytyczne co do jej organizacji, a w związku z tym koszty.
    Zgodnie z obowiązujący w Polsce prawem organizator takiej imprezy powinien co najmniej 30 dni przed jej terminem wystąpić z wnioskiem do organu (burmistrza) o wydanie zezwolenia na jej przeprowadzenie. Nie mówię już o innych wnioskach (policja, straż, pogotowie, sanepid).

    Do planowanej imprezy został tydzień, a burmistrz i dyrektor jednostki na terenie której ma się odbyć dowiadują się o tym z mediów. No po prostu cyrk.

    Brawo dla dyrektora, że nie chce w tym maczać palców, bo w przypadku jakiegoś „incydentu” może skończyć w Sztumie.

    Jeśli chodzi o burmistrza to: „burmistrz poprosił o zakończenie tematu”.
    Oj chyba musi w wolnym czasie poczytać kilka kluczowych ustaw, bo bez tego najbliższe 5 lat będą ciężkie i gorzkie.

    1. marian mówi

      słusznie i naukowo , mądre wytłumaczenie

  5. Dawid mówi

    Panie Rosłan trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść i nie wysługiwać się pachołkami Ludzie zdecydowali koniec z marnowaniem potencjału placu BCK w mieście jest mnóstwo dzieci a jeżeli można jeszcze pomóc to podwójne dobro przez lata nie robiliście nic a Pana żona traktowała BCK jak prywatny folwark i musicie przyjąć to na klatę a nie wypisywać głupoty o referendum DNO.

    1. marian mówi

      łoj Dawidku zobaczymy za 5 lat jakimi łańcuchami przypniesz do drzewa swoje dzieci żeby nie wyjechały z Biłgoraja

  6. Mówię mówi

    Ja jak czytam te komentarze to nie wierzę w to co czytam .. Proszę niech wypowiedzą się rodzice dzieci tych co potrzebują Pomocy .. Czy ktoś z Państwa ci co piszę takie bzdury ma dziecko ciężko chore ? Proszę napisać… Tyle lat mam syna chorego nikt z Was nikt nie wyciągnął ręki nie zapytał czy masz na leczenie nie .. Nie wiecie jak to jest patrzec na chore dziecko jak jest Cholernie ciężko każdą ZŁ .. odkładać na leki ,rehabilitację.. Nie życzę nikomu tego ..Gdyby nie Pani B… to nie była bym teraz nie zwami .. Musicie tego doświadczyć żeby zmienić zdanie . nie życzę Wam ..

    1. Mama mówi

      Nie rozumiem co pani tutaj pisze ; „ nikt nie zapytał „ a z drugiej strony pisze pani „ gdyby nie pani B to by mnie tutaj nie było ….” A przepraszam a pani B to skąd bierze żeby pomóc , No właśnie od takich ludzi jak ja ,miedzy innymi na festynach , piknikach czy innych imprezach o charakterze charytatywnym . Proszę nie wymagać od ludzi , że będą znać każdego w mieście kto ma chore dziecko , kilku moich znajomych ma chore dzieci i małe i już dorosłe i ile możemy to pomagamy , my znajomi , my sąsiedzi , my rodzina . Chore dziecko uczy nas pokory do życia i ludzi , tak mówią rodzice tych dzieci ,więc bierzmy z tych dzieciaków przykład . Tutaj nikt nie mówi , że ten koncert ma się nie odbyć ale niech wszytko będzie zgodne z prawem a nie związane z polityką , bo politycy mają swoje gierki które nam szaraczkom do niczego nie są potrzebne . Bądźmy dla siebie życzliwy ( politykę zostawmy dla polityków ) a każdemu z nas będzie żyło się lepiej . Pozdrawiam serdecznie

  7. Wsiok mówi

    Koniki, MMA i disco polo, wiadomo już kto ze starostwa mieszał palce, a wodzirej już znany? pewnie PK:))))

  8. olo mówi

    Koncert będzie. Można się rozejść

  9. Anonim mówi

    coś ten dyrektor BCK chyba do odwołania.

  10. j.w mówi

    Oj nowy burmistrz chyba jeszcze nie wie w co się wpakował. Zarządzanie miastem to nie taka prosta sprawa jak się wydaje i trochę różni się od zarządzania firmą gdzie wydaje się polecenie pracownikowi i on ma to wykonać. Przy zarządzaniu miastem trzeba działać na wielu frontach i decyzje uzgadniać z wieloma podmiotami, często idąc na kompromis. Do tego wszystko musi być zgodne z prawem/przepisami/normami. Do tego trzeba być przyzwyczajonym, że ciągle jest się pod obserwacją i krytyką wyborców. No i jeszcze ma ten bagaż politycznego zaplecza w postaci PiSu. No i jeszcze jakby było mało to radni opozycji to dość wytrawni polityczni gracze i każdą okazję wykorzystają do wbicia „szpili”.
    Oj to będzie ciekawa kadencja jak zaczyna się w taki sposób. Może nawet potrwa krócej niż 5 lat.

    1. pre201 mówi

      jakoś dawał radę nauczyciel , to z pewnością poradzi sobie skuteczny przedsiębiorca szczególnie że otrzymał poparcie większości mieszkańców

  11. kolo mówi

    Chcecie imprezy w Biłgoraju? Zróbcie sobie na placu przy mdk. Tam wam nikt nie będzie przeszkadzał. Tam wszyscy wykonują polecenia.

  12. Anonim mówi

    Nareszcie jakiś fajny koncert.

  13. zgrywus mówi

    Czy ta pani „B” jest przestępcą lub ściganą przez odpowiednie służby , że używa się tylko literówki ? Czy piszący mają na tyle odwagi żeby posługiwać się literówką a nie imieniem i nazwiskiem osoby o której się mówi ?.

  14. Kolo mówi

    Ta pani B. jest znana z działalności politycznej. Tym z Solidarnej Polski wydaje się że im wszystko wolno. I oczywiście wykorzystywanie chorych dzieci tak jak wykorzystywanie funduszu sprawiedliwości. Zrozumcie wreszcie że prawo jest ważne.

  15. Imprezowicz mówi

    Czy przed sesją Dyrekcja BCK przedstawiła problem Burmistrzowi jaki wystąpił w tym zamieszaniu, czy czekano dopiero na upublicznienie? Najpierw powinno się mówić co dzieje się na podwórku w gronie
    które wspólnie uzgadnia działanie. Burmistrzu, chyba czujesz po co to wszystko. Włącz się i zbierz
    Towarzystwo. Czy…………

    1. Mieszkaniec mówi

      Wydaje mi się że powiadomił bo główna winowajczyni tego zamieszania czyli pani B, była widziana jak opuszczała gmach UM w dniu wczorajszym z nietęgą miną. Niech idzie do starosty tam już ścieżki ma wydeptane i nikt do mieczyk nie będzie się „ przyczepiał „ bo partia którą pani promuje , wogole nie przejmuje się przestrzeganiem prawa !!! A dzięki odpowiedzialnym pracownikom jednostek podległych UM nie doszło do bezprawia i tak niech postępuje każdy ,bo my mieszkańcy nie pozwolimy aby niezależny nagle się uzależnił .

  16. Anonim mówi

    Burmistrz Gleń pokazał brak pojęcia w takim temacie? Naprawdę prawo to prawo. Dyrektor ma rację. Kto temu Gleniowi tak źle doradza? To skończy się referendum.

  17. Imie mówi

    a kim jest TEN WIELKI BURMISTRZ?!.
    swoją drogą to niesamowita buta i arogancka!. która nie przystoi ludziom na poziomie!
    a ten człowiek jaki poziom reprezentuje!
    dziś są czasy zle.

  18. Mieszkaniec. mówi

    Wystarczy dobra wola i chęć współpracy. Tu nie ma miejsca na obrażanie się Pana ,,BCK,, ( nawet jeżeli coś zostało niedopowiedziane, nie doprecyzowane) Trzeba siąść do stołu, porozmawiać, uzgodnić i działać na rzecz społeczności !!! W BCK są ludzie , którzy biorą za tą pieniądze – do roboty a nie rzucać kłody pod nogi.

    1. Doradca mówi

      O czym ty człowieku piszesz , prawo to prawo ja wiem że pisuarom się wydaje , że a jakoś to będzie , nikt nam nic nie zrobi ale niestety zrobi jeśli coś chce się robić bezprawnie. Tu nikt niczego pod nogi nie rzuca tylko wymaga aby takie sprawy załatwiać zgodnie z procedurami . Pan burmistrz jeśli czegoś nie wie to niech się nie odzywa a nie kompromituje i bezczelnie między wyrazami sugeruje dyrektorowi , że impreza i tak ma się odbyć . Bądź pan niezależny od partii ale zależny od zdrowego rozsądku !!!

  19. Malwa mówi

    Mam nadzieję że milczenie slużb w tej sprawie nie jest podyktowane prywatnymi znajomościami burmistrza z przyszłym strażnikiem miejskim

  20. Malwina M mówi

    Myśle że to jest sprawa dla Policji to z pewnością będzie impreza masowa a to już wyklucza jej organizacje z uwagi na terminy. Wiadomo Glen nie ma pojęcia o tych sprawach ale gdzie jest policja

  21. ELŻBIETA mówi

    Wielokrotnie organizowałam akcje na placu BCK lub wraz z BCK – zawsze bezproblemowo zawsze chętni do pomocy. Ale zawsze wszystko wcześniej uzgodnione nawet wieszanie plakatów – które BCK sam często nam je rozwieszał. Cel super ale jakieś zasady powinny byc przeciez to scena prąd itp.. nie pomyślę zrobię co będzie to będzie trochę niepokolei, dlatego reakcja p. dyrektora chyba zrozumiała dla wszystkich. Oby udało się dojść do porozumienia i na przyszłość by organizatorzy wyciągnęli lekcje.

  22. zgrywus mówi

    Pan dyrektor z BCK nie jest przygotowany do współpracy z rządzącymi należy jak najszybciej go zwolnić i na jego miejsce powołać siedzącego po prawicy pana burmistrza gościa na literę „M” (widać na zdjęciu wyborczym) jest On cytując kabaret … uczciwy i kompetentny

  23. Mieszkaniec mówi

    Wstyd , burmistrz zwraca się do dyrektora , na forum żeby jednak załatwił wszystko tak aby impreza się odbyła . Nie nie , panie burmistrzu; są procedury , które przestrzegać trzeba bo nikt za jakieś fanaberie pani B , później odpowiadać nie będzie . Cel wspaniały , szlachetny, ale nie wykorzystujcie dzieciaczków do swoich gierek politycznych .

  24. Anonim mówi

    Glen zachował się jak typowy handlarz złomu. Powinien zaprosić panią B na sesję żeby się wytłumaczyła z organizacji imprezy. To nie jest festyn na wsi, że jak jest pole to tańcujemy. Są procedury, przepisy, terminy. Zresztą, same wypowiedzi tych discopolowcow świadczą o tym, że to partyzantka. Pierwszy test Glenia oblany.

    1. Karol mówi

      piszesz bzdury .
      test to ty sobie możesz zdawać w szkole.

      widać że nie masz pojęcia jak funkcjonuje droga prawna .

      burmistrz postąpił jak najbardziej prawidłowo wyraził chęć pomocy i przekierował sprawę do organów podwładnych to znaczy do dyrektora BCK
      a to że dyrektor stary kumpel Rosłana dalej nie chce nic robić i szuka problemu a nie sposobu pomocy to następna kwestia

      po to jest dyrektor placówki żeby się takimi sprawami zajmować !!! a widzę że główną narracja jest taka że wszystko wina burmistrza
      radzę się zastanowić a nie pisać bez sensu

      mi jako mieszkańcowi zdaje się że BCK jest po to żeby coś się tam działo od koncertów po różnego typu imprezy a nie tylko stał jak przez okres poprzedniej władzy

  25. Ja patrzę mówi

    Cel jak najbardziej słuszny tylko jak zwykle coś nie tak. zakulisowe partyjne zagrywki niby Biszcza niby starostwo może miasto a i dla dzieci to 1 czerwca jak robić to zgodnie z kalendarzem.

  26. Mieszkaniec mówi

    to właśnie jest tak jaki pozostałości PiS w naszym regionie chcą rządzić ale jak już wiemy rządzić nie potrafi
    PiS opanował bilgoraj i okolice i marnotrzstwo i głupota będzie przez obecną kadencję dawała znać co jakiś czas

  27. Ciekawski mówi

    To że glen nie wie ale Piskorski wie jak się to załatwia , kompromitacja nowego burmistrza i prosze nie grać na uczuciach ludzi bo charytatywnie bo se coś pani B wymyśliła aby zabłysnąć tak to se pani może błyszczeć we starostwie ale nie w UM . Prawo to prawo i panie dyrektorze , prosze dalej trzymać się zasad
    A pan Piskorski , do odpowiedzi prosze się odnieść

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.

Nowa Gazeta Biłgorajska nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy.