Noclegi – Bździuch

Jest praca w urzędzie

Do 22 stycznia br. można składać dokumenty na stanowisko w referacie finansowym Urzędu Miejskiego w Tarnogrodzie. Osoba starająca się o tę pracę musi posiadać wykształcenie wyższe magisterskie oraz znać się na obsłudze komputera. Dodatkowo wymagana jest znajomość ustaw o dodatkach mieszkaniowych, o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów czy o podatkach i opłatach lokalnych. Wymagana jest też umiejętność prowadzenia negocjacji, komunikatywność, kreatywność, samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole.

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za prowadzenie i załatwianie spraw związanych z dodatkami mieszkaniowymi, rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczenia pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów, analiza ich poprawności pod względem formalnym i merytorycznym czy prowadzenie  i załatwianie spraw  związanych z dodatkami energetycznymi.

Termin rozpoczęcia pracy przypada na 1 lutego 2018 r., na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy na czas określony od 1 lutego 2018 r. do 30 sierpnia 2018 r. z możliwością przedłużenia umowy na czas nieokreślony.

Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tarnogrodzie lub przesłać pocztą (na adres Urząd Miejski w Tarnogrodzie, ul. Kościuszki 5, 23-420 Tarnogród) w terminie do 22 stycznia 2018 r. do godz. 15.00.

- Reklama -

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.

Nowa Gazeta Biłgorajska nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy.