- Reklama -

- Reklama -

Co zrobił 24-latek z powiatu biłgorajskiego i dlaczego?

24-latek z powiatu biłgorajskiego kolejną ofiarą oszustów. Podczas rozmowy z fałszywym pracownikiem banku uwierzył, że jego oszczędności są zagrożone. Podał kody, które umożliwiły oszustowi wypłatę z jego konta. Efekt?

- Reklama -

-Zgłosił się do nas 24-latek z powiatu biłgorajskiego, który padł ofiarą oszustwa. Z relacji mężczyzny wynikało, że odebrał telefon od osoby, która przedstawiła się jako pracownik z wydziału zabezpieczeń banku. Podczas rozmowy usłyszał, że ktoś włamał się na jego konto i usiłował wypłacić pieniądze. Uwierzył, ponieważ na wyświetlaczu telefonu zobaczył numer infolinii banku. Oszust wmówił mężczyźnie, że aby ratować swoje oszczędności musi złożyć reklamację – informuje KPP w Biłgoraju.

W związku z tym otrzyma kody, które ma przekazać dzwoniącemu „pracownikowi banku”. 24-latek podał numery, które były kodami BLIK. To pozwoliło oszustowi na natychmiastowe wypłacenie pieniędzy z konta. W ten sposób mieszkaniec powiatu biłgorajskiego stracił ponad 7 000 złotych.

 

- Reklama -

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.

Nowa Gazeta Biłgorajska nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy.