Minkiewicz

„Bądź piękna w każdym wieku”

 Spotkanie dotyczyło naszego zdrowia i urody. Otworzyła je Katarzyna Rapkiewicz. – Chcemy rozpocząć cykl spotkań z kobietami i o kobietach, ale nie tylko. Zapraszamy również mężczyzn. Będą to spotkania poświęcone zdrowiu i urodzie. Mówić będziemy również o zdrowym trybie życia – mówiła. Podczas spotkania zaprezentowano kosmetyki firmy LR Health & Beauty. Każde z tych spotkań będzie odbywało się pod innym hasłem, omawiane przez ekspertów będą konkretne problemy. – Chcemy te spotkania połączyć z aktywizacją kobiet i pokazać kobiety, którym chce się coś robić. Będziemy przedstawiać aktywne kobiety, jak również będziemy zachęcać do aktywizacji – podkreślała.

Podczas spotkania prezentowano kosmetyki i suplementy diety niemieckiej firmy. Przedstawiła je Wiktoria Chmura. Przypomniała, że firma LR Health & Beauty powstała w 1985 r. Wchodząc sześć lat później na rynki Austrii i Holandii, ówczesne kierownictwo LR postawiło na sukces międzynarodowy. Od tej pory LR systematycznie podejmuje swoją działalność w kolejnych krajach. Dzisiaj po 32 latach LR działa w 28 krajach, zatrudnia około tysiąc pracowników oraz tysiące niezależnych partnerów biznesowych, co czyni LR jednym z wiodących przedsiębiorstw marketingu bezpośredniego w Europie.

Co wyróżnia LR na tle innych? LR współpracuje wyłącznie z doświadczonymi dostawcami surowców, a cały swój asortyment stale poddaje wewnętrznym i zewnętrznym kontrolom jakości badającym i certyfikującym co pół roku, czy zawartość produktów jest zgodna z tym, co podaje producent. To wszystko daje nam pewność i podwyższa zaufanie do marki LR.

Firma wspiera także potrzebujące dzieci. Celem fundacji LR Global Kids Fund jest oferowanie potrzebującym dzieciom i młodzieży lepszej przyszłości i nowych perspektyw w 30 krajach. Do grona gwiazd współpracujących z LR należą: Bruce Willis oraz jego żona Emma Heming-Willis, modelka Karolina Kurkova, Cristina Ferreira z Portugalii i projektant mody Guido Maria Kretschmer oraz polski siatkarz Krzysztof Ignaczak.

O swoich doświadczeniach z firmą opowiadała również Ewelina Chyl, refleksolog. Mówiła, że jej syn alergik po stosowaniu preparatów firmy ma o wiele mniejszy alergiczny nieżyt nosa, a ilość zużywanych chusteczek higienicznych radykalnie się zmniejszyła. 

- Reklama -

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.

Nowa Gazeta Biłgorajska nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy.