- Reklama -

- Reklama -

- Reklama -

Aktywności, które pozwolą poprawić Twoją koordynację ruchową i równowagę!

Zależy Ci na znalezieniu treningu, który pozwoli poprawić Twoje zdolności motoryczne, koordynację ruchową oraz czucie własnego ciała? Jazda na rolkach, joga czy utrzymywanie balansu na trickboardzie to świetny sposób, by wzmocnić mięśnie i udoskonalać utrzymywanie równowagi. Aktywności zagwarantują dobrą zabawę, a przy okazji pozwolą pozbyć się zbędnych kilogramów. Sprawdź, jakich sportów warto się podjąć, by poprawić swoją motorykę.

- Reklama -

Jazda na rolkach

Aktywność na rolkach pomaga wzmocnić łydki, uda, pośladki oraz brzuch. Podczas jazdy bardzo ważne jest utrzymywanie równowagi, co pozytywnie wpływa na mięśnie głębokie, odpowiedzialne za stabilizację sylwetki. Zgranie ruchów na chwiejnych rolkach pozwala rozwijać koordynację, a wysiłek wpływa na lepszą kondycję i wydolność układu krążenia. Aktywność najczęściej wykonuje się na świeżym powietrzu, co pozwala dotlenić cały organizm. To świetna okazja, by spędzić czas z rodziną lub spotkać się ze znajomymi i razem oddać się przyjemności z jazdy. Do uprawiania tego sportu niezbędne będą odpowiednie rolki (najlepsze modele znajdziesz tutaj: https://roooolki.com/), a także kask oraz ochraniacze.

Joga

Wykonywanie pozycji z jogi, może kojarzyć Ci się ze spokojnymi, relaksującymi ćwiczeniami. Prawda jest taka, że praktyka doskonale wpływa na wzmocnienie mięśni, również tych głębokich. Wiele asan wymaga utrzymania balansu, do czego niezbędne jest silne skupienie oraz napięcie odpowiednich partii. Dynamiczne przejścia pozytywnie wpływają na poprawę koordynacji ruchowej oraz czucie własnego ciała. Praktykę możesz rozpocząć w klubie fitness, szkole jogi, a nawet w domu, posiłkując się lekcjami online. Warto zaopatrzyć się w matę, która zapewni stabilność i amortyzację. Mogą Ci się przydać również kostki i paski do jogi, które pozwolą stopniowo pogłębiać praktykę i poprawiać elastyczność ciała.

- Reklama -

Trickboard

Trickboard to po prostu deska pokryta antypoślizgową nawierzchnią oraz wałek. Proste narzędzie doskonale wpływa na umiejętność utrzymywania równowagi oraz poprawę koncentracji. Balansowanie na niej wzmacnia praktycznie wszystkie partie mięśniowe (łącznie z głębokimi) oraz stawy i zwiększa świadomość swojego ciała. To również świetny sposób na lepszy refleks i szybkość. Utrzymywanie równowagi wymaga włożenia w ten proces sporego wysiłku, dlatego świetnie sprawdzi dla osób, które szukają sposobu na spalanie kalorii przy dobrej zabawie. Na trickboardzie można również wykonywać przysiady, pompki czy deskę, co urozmaici tradycyjny trening i jeszcze lepiej wpłynie na mięśnie.

Postaw na aktywności, które polepszą Twoją motorykę. Joga, jazda na rolkach, czy balansowanie na trickboardzie może być świetnym uzupełnieniem innych treningów, który pozytywnie wpłynie na Twoje wyniki. To również świetne rozwiązanie dla osób, które chciałyby poprawić swoją sylwetkę. Pracuj nad swoją koordynacją ruchową i równowagą, dobrze się przy tym bawiąc!

- Reklama -

Zostaw odpowiedź